A mówiłem, kliknij do Filarum – nowa reklama marki Filarum

A mówiłem 0 kliknij do filarum. Pod takim hasłem wystartowała nowa kampania TV promująca markę Filarum. Pomysł kampanii opiera się o słynne i popularne powiedzenie „a nie mówiłem…”. Bohaterami spotu są bobry, które ścinają drzewa. Podczas gdy dwa zwierzęta męczą się, nie mogąc sobie poradzić z zadaniem, zjawia się trzeci bóbr i z łatwością ścina drzewo. Kolejna część spotu to partia sprzedażowa komunikująca ofertę marki. W filarum weźmiemy pierwszą pożyczkę za darmo do 1000 zł. Spot podkreśla również, że chwilówka od Filarum dostępna jest również z urządzeń takich jak smartphone czy tablet.

Nowa komunikacja marki jest utrzymana w luźnym i humorystycznym stylu. Taka reklama powinna sprawdzić się w przypadku firmy oferującej szybkie pożyczki, gdyż tego typu usługi adresowane są głównie do ludzi młodych.

Góra

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone jako *.


Góra

Możemy Ci pomóc!

Zapisz się do newslettera i otrzymuj najnowsze informacje!