Digital finance w służbie firm pożyczkowych

Mimo początkowej nieufności klientów banków i instytucji finansowych, obecnie większość transakcji odbywa się przez Internet. W ten sposób zwiększa się wygoda korzystania z wielu usług. Coraz więcej osób przekonuje się, że internetowe przelewy są tak samo skuteczne, jak te z blankietu wypełnionego w banku, a dostęp do konta przez własny komputer pozwala na znacznie lepsze zarządzanie domowym budżetem.

Nawet aplikacje na smartfony, które kiedyś wydawały się najsłabszym ogniwem w kwestii finansowego bezpieczeństwa, są już w powszechnym użyciu. Co więcej, znacznie ułatwiają życie wielu aktywnym osobom, które stale są gdzieś w drodze i chcą dokonywać potrzebnych płatności niezależnie od tego, gdzie akurat się znajdują. Powszechna obecność bankomatów i wpłatomatów także  ogranicza konieczność odwiedzin w siedzibach banków.

Nowoczesne rozwiązania w służbie firm pożyczkowych

Nie tylko banki korzystają z najnowszych odkryć technologicznych dotyczących finansów online. Część z firm pożyczkowych  wykorzystuje je w celu skrócenia czas oczekiwania na pożyczkę, przez szybsze, niemal automatyczne rozpatrywanie złożonych wniosków, sprawdzanie danych klientów w Biurze Informacji Kredytowej, a następnie – błyskawiczne przelewy. Umożliwia to także obsługę klientów także w weekendy czy poza godzinami pracy stacjonarnych siedzib takich firm.

Zastosowanie takich rozwiązań wymaga też szczególnego podejścia do bezpieczeństwa. Jednym z pionierów tego typu aplikacji była firma Wonga, która w ciągu kilku lat obecności na naszym rynku szybko wysunęła się na pozycję lidera. Jej osiągnięciem są między innymi wysokie noty klientów oceniających w ankietach szybkość i intuicyjność obsługi jej stron i aplikacji. Z pewnością jest to cel, do którego wkrótce będą zmierzać pozostałe firmy udzielające szybkich pożyczek przez Internet.

Góra

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone jako *.


Góra

Możemy Ci pomóc!

Zapisz się do newslettera i otrzymuj najnowsze informacje!